niedziela, 6 grudnia 2009

ZABAWA MIKOŁAJKOWA - WYMIANA

Dziś Mikołajki.
Chciałam serdecznie podziękować za  prezent od mojej Mikołajki z
Vanilla Decor:))) Pierwszy raz brałam udział w takiej blogowej zabawie (dzięki Dag-esz), i powiem Wam, że  bardzo mi się ona podoba! Zgodnie z umową pokazuję co otrzymałam i co przygotowałam.Vanilla dziękuję Ci serdecznie! Spójrzcie jaką fajną niespodziankę dostałam.
Trzy różowe gwiazdeczki z pięknym przesłaniem oraz podkładkę z obłędnym łosiem! Bardzo , bardzo Ci dziękuję!
Sprawiłaś mi radość:))))












A teraz pokażę Wam co ja przygotowałam. Miałam okropnego pietra czy aby się nowej właścicielce spodoba.Ponieważ to czas zbliżających się Świąt pomyślałam, że ozdoba choinkowa może być odpowiednia.Zapakowałam w kartonik wyłożony piórkami i dołożyłam karteczkę.To tylko drobiazg i może nie jest doskonały, ale był robiony z sercem i z myślą  o Sylwii .




12 komentarzy:

  1. Świetna zabawa ! A wymiana cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To serce włożone w Wasze drobiazgi jest naważniejsze :)

    Milego mikołajkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś piękną niespodziankę, i piękną sama komuś sprawiłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) piękne drobiazgi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno bedzie szczesliwa;)Drobiazgi z serca zawsze ciesza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyłam się....otwierając pudełeczko i wzruszyłam się po raz drugi czytając co napisałaś.
    Dziękuję z całego serducha!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysypał się dzisiaj wór pełen prezentów :)
    Niezwykłe jest to, jak bardzo są pomysłowe i różnorodne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się pomysł wymiany MIKOŁAJKOWEJ. Myślę, że obie jesteście zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne prezenty. Zachwycilam sie ozdobami choinkowymi z poprzedniego postu. Bardzo jestem ciekawa zdjec choinki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta mikołajkowa wymianka!Śliczne prezenty dostałaś i wysłałaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z wymianą świetny!Prześliczne drobiazgi dostałaś i podarowałaś:)Nie ukrywam,że zazdroszczę...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. PS Zapraszam po wyróżnienie Małgoś:-)
    Piękna muza w tle...P.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts with Thumbnails