poniedziałek, 13 grudnia 2010

RENOWACJA, DRZWI MALOWANE I BOMBKI DECOUPAGE

Witam Was kochani:)
Trochę mnie tu nie było,ale też  nie próżnowałam;) 
Po wymarzonych wakacjach w Prowansji ( o tym kiedy indziej )
wróciłam pełna nowych pomysłów,
jednakże marazm jesienny uśpił mnie na jakiś czas skutecznie.
 Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten chwilowy blogowy  niebyt;)


Renowacja drzwi

Tradycyjne białe skrzydło Porta
malowane na odcień szarości
 ( biel mieszana z czarnym, żółtym słonecznym i ochrą )
, przecierane,dekorowane złotem (dla odmiany;))
stylizowane na stare,
         celowe "zabrudzenia"( mocno rozcieńczony brąz/akryl )
     zamontowane sosnowe opaski drzwiowe pomalowałam tym samym kolorem.





Szafa żaluzjowa została pomalowana o pół tonu ciemniej,
dodałam porcelanowe uchwyty


na górze przymocowałam małe dekory zakupione w pasmanterii;),



a tak wyglądało przedtem


Ściany pomalowane na jasny beż i popiel,
oddzielone styropianową listwą 
a pod lustrem malowidło się tworzy;)
tworzy i tworzy...
czasem tak mam, że niektóre rzeczy muszą swoje odczekać;)


fragment drzwi




 

Święta tuż tuż...:)
więc drobne ozdoby


takie cudeńka mają teraz w Almii Decor



Na koniec moje bombki decoupage
daleko im do ideału, ale własne zawsze cieszą;)




Pozdrawiam ciepło Wszystkich tu zaglądających:)

18 komentarzy:

  1. fajne przemiany - szafa mi się bardzo podoba
    i ta szklana choineczka
    czekam na malowidło :)
    pozdrawiam cie3plutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Margaret, it's been a long time. i have not forgotten you: o) I really like your decorations, but my favorite Christmas baubles Those are, looks like I will have to make some for next year. How is your family? and hope they're good.
    have a blessed day: o0
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wczoraj właśnie o "Papilonie" myślałam, gdzież ON??? ;)
    Dobrze Cię widzieć znów... :) Fotki jak zwykle cudnie inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Małgosiu " po latach " :) Drzwi fantastyczne stworzyłaś i atmosferę a na relację z Prowansji już czekam niecierpliwie i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się Małgosiu ale efekt wart zachodu. Najbardziej mnie chyba zaintrygowały dekory z pasmanterii(?) A najbardziej z ozdób ujęły mnie gwiazdki z kryształkami i bombka ta ostatnia - cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj Małgosiu..warto było czekać na Ciebie tak długo..hehe..drzwi bardzo, ale to bardzo mi się podobają, szafa z dekorem także.. Święta już tuż, tuż, co mnie niestety bardzo przeraża:-( siedzę z chorymi dzieciakami trzeci tydzień w domu, żadnej poprawy, psychicznie jestem zdołowana..pozdrówka ciepłe dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nettiko,Pchełko , Kasiu,Anya.e,Pauline,bestyjeczko i Kalimonia Jak miło Was "widzieć" dziewczyny!!! Cieszę się, że mnie odwiedziłyście!
    Bestyjeczko dekory tak, w pasmanterii, mamy taką"Jola"się zwie, mają tam różne cudeńka;)Kalimonia, nie martw się, wiem co czujesz, ja podobnie, choć tym razem,przechodzą lżej;)Jedyny lek który u mnie czyni cuda to Bactrim.
    Pauline, thank You for visiting:)all is ok now,warm greatings for You.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Małgosiu, fajnie, że "wróciłaś" i to z nowymi pięknymi pomysłami.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Małgosiu - świetnie, że się pojawiłaś.
    Dekory są boskie - nie wiedziałam, że w pasmanterii takie cuda można zdobyć - chyba trzeba się w swojej bardziej rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę oryginalna ale powiem- strasznie się cieszę z Twojego powrotu, u Ciebie zawsze niby trochę nostalgicznie ale bardzo magnetyzująco, świetna muzyka, wspaniałe zdjęcia i wór inspiracji.. Świetnie wyglądają drzwi i szafa.. no i bombki... a na choineczkę uważaj żeby się nie zbiła, o dość mocno jej zazdroszczę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj fajnie że już jesteś i widzę, że masz wciąż wiele ciekawych pomysłów!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba naleza Ci sie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, życzę Ci dużo spokoju, radości i ciepła duchowego w te najpiękniejsze dni roku.
    WESOŁYCH ŚWIĄT !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczarowałaś przedpokój, dotknęłaś je swoją malarską różdżką i to efekt godny królów. Bardzo ładnie. Domyślam się, że w rzeczywistości wyglądają jeszcze ładniej. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,
    trafiłam na twój blog przeglądając inne stronki wnętrzarskie i się zachwyciłam. Przede wszystkim zachwyciłam się szafą żaluzjową przesuwną.
    Ja od kilku miesięcy szukam kogoś kto mógłby mi ją wykonać, a najgorsze jest to, że nikt nie rozumie o co mi chodzi. Chciałam zapytać czy mogłabym skopiować i wydrukować twoje zdjęcie? Poza tym czy mogłabyś mi powiedzieć czy robiłaś tę szafę na zamówienie w jakiejś firmie specjalizującej się w tej dziedzinie? Bardzo prosiłabym o kilka zdań na ten temat. Może być np na maila: k.durlak@gmail.com
    Życzę pomyślnego 2011 roku:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Vivaespania:)
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)Na mailu czeka wiadomość;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, po raz pierwszy zrobiłam listę najciekawszych dla mnie blogów i Twojego nie mogło na niej zabraknąć!! Chciałabym Cię więc wyróżnić:
    http://vitaeessentiaestamor.blogspot.com/2011/01/podsumowanie-tygodnia.html
    I gorąco uściskać :)
    Wierna czytelniczka (cierpliwa także ;) )
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń


Related Posts with Thumbnails